Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11592/
|
|
| Title |
Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема
|
|
| Creator |
Кучерук, О. А.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.
|
|
| Publisher |
Київ: "Українська мова і література в школі"
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11592/1/%D0%9A%D1%83%D1%87%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%B5-%D0%BA._doc-1.pdf
Кучерук, О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі (2). pp. 2-7. |
|