МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11818/
|
|
| Title |
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ
|
|
| Creator |
Собченко, Д.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Актуальність дослідження зумовлена поглибленням теоретичних пошуків стратегій маркетингу в сучасних умовах глобалізації |
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11818/1/%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E-4.pdf
Собченко, Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 113-115. |
|