ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11821/
|
|
| Title |
ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
|
|
| Creator |
Андрушко, А.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Проблема конкурентоспроможності та обґрунтування напрямів її підвищення є особливо актуальною у наш час. Одним із перспективних чинників щодо формування стійкої конкурентоспроможності є торговельна марка, а саме її імідж, який дозволяє підтримувати високу якість продукції та репутацію підприємства |
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11821/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE.pdf
Андрушко, А. (2014) ІМІДЖ ТОРГОВОЇ МАРКИ ЯК ФАКТОР СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 32-34. |
|