ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11832/
|
|
| Title |
ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ
|
|
| Creator |
Харчук, Д.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу. |
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11832/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_4.pdf
Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. pp. 115-117. |
|