ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11844/
|
|
| Title |
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
| Creator |
Луференко, Л. Ю.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Проаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовища
|
|
| Publisher |
ДДАЕУ
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11844/1/%D1%81%D1%82%201-%D0%9B%D1%83%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Луференко, Л. Ю. (2012) ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Агросвіт (2). pp. 40-44. |
|