Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/11967/
|
|
| Title |
Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу
|
|
| Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
У статті розглянуто явище метафоричної номінації як компонент іміджу мегаполісів у сучасному комунікативному просторі, проаналізовано назви міст, що утворені способом вторинної номінації
|
|
| Publisher |
Київ: ВПЦ "Київський університет"
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/11967/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%86.%D0%9B._1.pdf
Білюк, І. Л. (2013) Метафорична номінація як складник урбаністичного брендингу. Мовні і концептуальні картини світу, 1 (46). pp. 164-172. |
|