Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/12016/
|
|
| Title |
Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами
|
|
| Creator |
Батицька, А. А.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.
|
|
| Publisher |
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/12016/1/%D0%91%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Батицька, А. А. (2014) Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. pp. 34-38. |
|