Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/12752/
|
|
| Title |
Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі
|
|
| Creator |
Батицька, А. А.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.
|
|
| Publisher |
ЖДУ імені Івана Франка
|
|
| Date |
2014-06
|
|
| Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/12752/1/Batitska.pdf
Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка. |
|