Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13648/
|
|
| Title |
Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів |
|
| Creator |
Левківська, К. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті представлено результати моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів шляхом розкриття змісту й взаємодії системи компонентів – організаційного, цільового, змістового, методичного та результативного. У статті розглянуто зміст і методи реалізації кожного компоненту: організаційного, що відображає сукупність організаційно-педагогічних умов; цільового, який інтегрує цілі та завдання змодельованої педагогічної діяльності; змістового, що розкриває зміст системи освітніх цінностей; методичного, який характеризує форми, методи й засоби реалізації цінностей; результативного, що модерує очікувані результати впровадження моделі. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13648/1/158-164.pdf
Левківська, К. В. (2014) Моделювання процесу впровадження організаційно-педагогічних умов реалізації ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 158-164. ISSN 2076-6173 |
|