Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13652/
|
|
| Title |
Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі |
|
| Creator |
Баландюк, Р. Г.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково- методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення економічної складової у шкільному курсі історії. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13652/1/181-184.pdf
Баландюк, Р. Г. (2014) Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 181-184. ISSN 2076-6173 |
|