Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13665/
|
|
| Title |
Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів
|
|
| Creator |
Стахова, О. О.
|
|
| Subject |
BF Psychology
|
|
| Description |
У статті розкриваються дві групи психологічних механізмів розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів – особистісні та професійні. Проведено експериментальне вивчення впливу педагогічної спрямованості на становлення професійної Я-підструктури педагога початкової ланки шкільної освіти, яке дозволяє вибудувати профілі відповідності основних складових педагогічної спрямованості (ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії) студентів рівням розвитку їх професійної самосвідомості.
|
|
| Publisher |
Південний науковий Центр НАПН України
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13665/1/Stahova_2014.pdf
Стахова, О. О. (2014) Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 197-202. ISSN 2311-8466 |
|