Альтернатива як педагогічне поняття
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13677/
|
|
| Title |
Альтернатива як педагогічне поняття
|
|
| Creator |
Кравець, І. Л.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності. Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13677/1/190-194.pdf
Кравець, І. Л. (2014) Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 190-194. ISSN 2076-6173 |
|