Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13749/
|
|
| Title |
Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування
|
|
| Creator |
Шевчук, П. Г.
|
|
| Subject |
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software |
|
| Description |
Програмування - важлива складова фундаментальних знань, що лежать в основі інформаційно-комунікаційних технологій. Навчання програмування особливий розділ інформатики, що вивчається у ЗНЗ. У процесі навчання програмування розвивається загальна креативність особистості, логічне та операційне мислення. Програмування стимулює інтелектуальну активність учня, мотивує навчання математики та інших дисциплін. У процесі навчання програмування здійснюється педагогічний вплив на особистість учня, результати якого потребують якісної та кількісної оцінки. |
|
| Publisher |
Національна Академія педагогічних наук України
|
|
| Date |
2012-03-29
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13749/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA2.pdf
Шевчук, П. Г. (2012) Визначення результатів педагогічного впливу в процесі навчання програмування. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. pp. 117-118. |
|