Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13806/
|
|
| Title |
Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної |
|
| Creator |
Литвин, І. П.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
Стаття присвячена дослідженню художнього діалогу як одного з потужних дидактичних засобів вивчення дисципліни "Українська мова як іноземна". Встановлено, що художній діалог виконує ряд важливих функцій. Він сприяє формуванню у студентів-іноземців особистісно-ціннісного уявлення про дійсність, допомагає адаптуватись до соціокультурного середовища, збагачує когнітивно- інтелектуальну та емоційну базу реципієнта, задає модель потенційних комунікативних ситуацій, у які може потрапити людина. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13806/1/292-295.pdf
Литвин, І. П. (2014) Лінгводидактичні особливості використання художнього діалогу на заняттях з української мови як іноземної. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 292-295. ISSN 2076-6173 |
|