Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13933/
|
|
| Title |
Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств |
|
| Creator |
Супрун, М. В.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності. Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення. Подано шляхи розвитку професійних мотивів. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13933/1/100-103.pdf
Супрун, М. В. (2014) Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 100-103. ISSN 2076-6173 |
|