Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/13935/
|
|
| Title |
Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті |
|
| Creator |
Шехавцова, С. О.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/13935/1/104-108.pdf
Шехавцова, С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 104-108. ISSN 2076-6173 |
|