Маркетинг інтелектуального капіталу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/14429/
|
|
| Title |
Маркетинг інтелектуального капіталу
|
|
| Creator |
Карпюк, О. А.
|
|
| Subject |
HG Finance
|
|
| Description |
У статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів. Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача. |
|
| Publisher |
КИЇВ "НУХТ"
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/14429/1/%D0%9D%D0%A3%D0%A5%D0%A2%20%E2%84%96-53-pos.pdf
Карпюк, О. А. (2013) Маркетинг інтелектуального капіталу. Журнал «Наукові праці НУХТ» (53). pp. 186-193. |
|