Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15381/
|
|
| Title |
Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне
|
|
| Creator |
Недашківська, Т. Є.
Денисевич, О. В. |
|
| Subject |
PG Slavic, Baltic, Albanian languages and literature
|
|
| Description |
У статті представлено проблему визначення типів картин світу, які формуються вербальними та невербальними засобами. Проаналізовано погляди на виділення медіа- та рекламної картин світу. На матеріалі, отриманому за допомогою вільного асоціативного експерименту, продемонстровано структуру асоціативних полів стимулів з числа рекламних та медійних понять, змодельовано їхні значення, виділено спільне і відмінне з погляду медіа- та рекламної картин світу.
|
|
| Publisher |
КНУКіМ
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15381/1/C%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%9C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0_%D1%82%D0%B0_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83.pdf
Недашківська, Т. Є. and Денисевич, О. В. (2014) Медіа та рекламна картини світу: спільне та відмінне. Український інформаційний простір (2). pp. 270-276. |
|