Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15668/
|
|
| Title |
Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект
|
|
| Creator |
Романюк, С. К.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15668/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B0%2020-%D1%85%20%D1%80%D1%80.%200%2C46.pdf
Романюк, С. К. (2009) Дискурс американської журнальної комерційної реклами 20-х років XX століття : оцінно-семантичний аспект. Мова і культура : (наук. журн.). – К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, Вип. 12, т. IX (134). |
|