Невербальні компоненти в рекламному дискурсі
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/15674/
|
|
| Title |
Невербальні компоненти в рекламному дискурсі
|
|
| Creator |
Романюк, С. К.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/15674/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D0%BE%D0%B1%D0%B8.pdf
Романюк, С. К. (2012) Невербальні компоненти в рекламному дискурсі. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін. – Рівне : РДГУ. |
|