Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17275/
|
|
| Title |
Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови
|
|
| Creator |
Барбелко, Н. С.
|
|
| Subject |
L Education (General)
|
|
| Description |
У статті представлено рівні сформованості міжкультурної толерантності, критерії та показники. На основі аналізу науково-педагогічної літератури з’ясовано, що міжкультурна толерантність складається з певних взаємопов’язаних компонентів, зокрема, таких як: когнітивний, мотиваційно-стимулюючий, емоційно-оціночний, комунікативно-діяльнісний, особистісно-рефлексивний. В якості критеріїв виділено: пізнавальний, аксіологічний, афективний, поведінковий, особистісний. Відповідно до критеріїв сформованості міжкультурної толерантності встановлено рівні (високий, середній, низький) та показники. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17275/1/23.pdf
Барбелко, Н. С. (2015) Критеріально-показникова характеристика рівнів сформованості міжкультурної толерантності студентів коледжів в процесі вивчення іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). pp. 131-136. ISSN 2076-6173 |
|