Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17407/
|
|
| Title |
Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства
|
|
| Creator |
Вікарчук, О. І.
|
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу.
|
|
| Publisher |
ЖФ КІБІТ
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17407/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf
Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. pp. 20-22. |
|