Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17531/
|
|
| Title |
Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей
|
|
| Creator |
Литньова, І. Ф.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті розглянуто шляхи вирішення проблеми підготовки висококваліфікованих учителів- філологів, розвиток професійної і загальної культури яких характеризується достатньо високим рівнем професійної компетентності. Одним із таких шляхів автор вважає сформованість у майбутніх фахівців з філологічних спеціальностей компетентності у сфері писемного мовлення за допомогою моніторингових технологій, які дозволять корегувати освітній процес і управляти ним. У статті також проаналізовано поняття моніторингу як багатокомпонентного явища. Автором обґрунтовано доцільність використання тестового контролю як одного з ефективних засобів моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі майбутніх учителів-філологів, а також визначено особливості здійснення писемного мовлення за допомогою тестових завдань
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17531/1/36.pdf
Литньова, І. Ф. (2015) Тестовий контроль як засіб моніторингу рівня сформованості компетентності в письмі студентів філологічних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 192-196. ISSN 2076-6173 |
|