Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17539/
|
|
| Title |
Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями
|
|
| Creator |
Петрович, О. Б.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
Статтю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феномена
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17539/1/43.pdf
Петрович, О. Б. (2015) Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнями. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). pp. 230-236. ISSN 2076-6173 |
|