Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17581/
|
|
| Title |
Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій
|
|
| Creator |
Дяченко, Т.
Ольшевська, Л. |
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Ми живемо в час необмеженого доступу до інформації, що відкриває нам нові горизонти, дає можливості для народження нових ідей, але в той же час Україна у світовому рейтингу розвитку інновацій займає далеко не провідні місця.
|
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17581/1/%D0%94%D1%8F%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_2.pdf
Дяченко, Т. and Ольшевська, Л. (2015) Стратегія «блакитного океану» як новий підхід у досягненні конкурентних позицій. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 58-60. |
|