Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17711/
|
|
| Title |
Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти
|
|
| Creator |
Чупріна, О. В.
|
|
| Subject |
PA Classical philology
|
|
| Description |
Важливим завданням сучасної початкової школи є формування мовленнєвої особистості молодшого школяра. З огляду на значущість цього завдання у Державному стандарті початкової загальної освіти та навчальній програмі з української мови для 1 – 4 класів визначено основною змістовою лінією – мовленнєву, яка передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, впливу.
|
|
| Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
| Date |
2015-04-23
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17711/1/15%20%D0%A7%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%281%29.pdf
Чупріна, О. В. (2015) Зміст та напрями аудіювання як виду мовленнєвої діяльності в початковій ланці освіти. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: збірник наукових праць (за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції 23 квітня 2015 р.) / За ред. проф. К. Я. Климової.. pp. 143-146. |
|