Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17827/
|
|
| Title |
Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін
|
|
| Creator |
Каленський, А. А.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті розкрито розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Наскрізна практика передбачає такі види практик: навчальна (ознайомча педагогічна) практика; виробнича (комплексна з фаху) практика; виробнича (науково-педагогічна) практика. При плануванні наскрізної практики необхідно враховувати, що стихійного розвитку умінь з професійно-педагогічної етики не відбувається. Потрібна цілеспрямована підготовка, спеціально організована діяльність для розвитку цих умінь.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17827/1/9.pdf
Каленський, А. А. (2015) Розвиток умінь професійно-педагогічної етики в умовах проходження наскрізної практики майбутніх викладачів спеціальних дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 37-40. ISSN 2076-6173 |
|