Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/17885/
|
|
| Title |
Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою
|
|
| Creator |
Кирильчук, О. Б.
|
|
| Subject |
PD Germanic languages
|
|
| Description |
У статті представлено дослідження проблеми використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування студентів у процесі вивчення німецької мови. Обґрунтовано ситуативну доречність переконливої аргументації, що визначається як відповідність форми і змісту умовам комунікативної або мовленнєвої ситуації. Наведено приклади аргументативної чи риторичної ситуації, мовленнєві кліше переконливої аргументації для виконання аргументативних ролей співрозмовників у процесі персуазивного діалогу. З’ясовано прагматичні чинники: комунікативний самоконтроль, комунікативна адаптивність, комунікативна сумісність для системи формування вмінь та навичок переконливої аргументації в іншомовному спілкуванні. Автором досліджено власну систему роботи через інтерактивні форми, створивши алгоритм комунікативно-діяльнісного процесу технології переконливої аргументації
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/17885/1/31.pdf
Кирильчук, О. Б. (2015) Використання технології переконливої аргументації при навчанні вільного спілкування німецькою мовою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 152-156. ISSN 2076-6173 |
|