Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі
|
|
| Creator |
Засєкіна, Л.В.
|
|
| Subject |
Психологія
Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
У статті висвітлено основні ідеї когнітивно-діяльнісного підходу до теоретичного і експериментального вивчення значення слова. З позиції цього підходу значення розглядається як складний когнітивний процес, що втілюється в культурно-історичне та індивідуальне надбання особистості. Результати експериментального вивчення свідчать про наявність відмінностей у часі реакції досліджуваних при пред’явленні різних видів значень в умовах моно– та білінгвізму. |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/397/1/12_09_3.pdf
Засєкіна, Л.В. (2009) Психологія значення: відбиття діяльнісного підходу у когнітивній парадигмі. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Тематичний випуск: “Сучасні дослідження когнітивної психології”, Вип.12. с. 62-72. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/397/
|
|