Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами
|
|
| Creator |
Бабій, Р.
|
|
| Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації Суспільні науки |
|
| Description |
У статті розглядаються особливості використання інформаційного контент-моніторингу друкованої реклами. Акцентується увага на методиці проведення кількісного контент-аналізу під час дослідження різних видів друкованої реклами (модульна, купонна, зональна та ін.). |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/406/1/1_09_1.pdf
Бабій, Р. (2009) Використання контент-аналізу при проведенні інформаційного моніторингу друкованої реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 3-12. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/406/
|
|