Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами
|
|
| Creator |
Жук, Л.
|
|
| Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
У статті висвітлено суть маніпуляції як технології впливу та її основних ознак. Пояснено характер використання маніпулятивних засобів у політичній рекламі. Показано основні способи маніпуляції в політичній телевізійній рекламі, використання яких відбувалося під час передвиборної кампанії 2007 року в Україні. |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/408/1/1_09_3.pdf
Жук, Л. (2009) Маніпулятивний аспект телевізійної політичної реклами. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 58-67. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/408/
|
|