Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності
|
|
| Creator |
Момоток, О.
|
|
| Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
Встановлення гендерної рівності є важливою передумо- вою гуманного та демократичного розвитку суспільства, зокрема й українського. Важливу роль у її формуванні відіграють ЗМІ. Особливо реклама, як найефективніший маркетинговий інструмент. Реклама створює гендерні ідеали, тобто ідеалізує уявлення про призначення, поведінку й почуття чоловіків та жінок. |
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/411/1/1_09_6.pdf
Момоток, О. (2009) Телевізійна реклама як джерело гендерної нерівності. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 101-108. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/411/
|
|