Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі
|
|
| Creator |
Нечипорук, Т.
|
|
| Subject |
Культурологія
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
У статті розглянуто застосування архетипів в телевізійній рекламі, особливості їх впливу на сприйняття аудиторією спрямованих на неї рекламних звернень та доведено, що вони значною мірою визначають поведінку споживача при прийнятті ним рішення про покупку.
|
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
| Date |
2009
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/413/1/1_09_8.pdf
Нечипорук, Т. (2009) Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі. Наукові записки. Серія “Культура та соціальні комунікації”, Вип.1. с. 120-127. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/413/
|
|