Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії).
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії).
|
|
| Creator |
Лушпай , Л. І. (L. Lushpai)
|
|
| Subject |
Педагогіка
Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
У статті проаналізовано явище буллінгу з соціально-педагогічної точки зору. Доводиться, що діючі в суспільстві гендерні стереотипи спричиняють виникнення цієї проблеми. Заходи, спрямовані на викорінення цього явища, є важливим напрямком виховання гендерної культури молодого покоління. (Problem of bullying is analysed from socio-pedagogical perspective. The author proves that bullying is caused by the existing gender stereotypes. Anti-bullying strategies are of great importance in forming gender culture of a young generation)
|
|
| Publisher |
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/761/1/buling.pdf
Лушпай , Л. І. (L. Lushpai) (2010) Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії). Українознавчий альманах (Вип. 4). с. 126-131. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/761/
|
|