Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій
|
|
| Creator |
Карпенко, Ю.
|
|
| Subject |
Економіка
|
|
| Description |
Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку.
|
|
| Date |
2013-08-08T09:57:02Z
2013-08-08T09:57:02Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. — 2007. — № 4. — С. 199-203. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.
XXXX-0055 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/47940 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Сiверянський лiтопис
|
|
| Publisher |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
|
|