Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі
|
|
| Creator |
Хавкіна, Л.М.
|
|
| Subject |
Информационное пространство Украины: условия формирования и перспективы развития
|
|
| Description |
Стаття присвячена дослідженню символізації як універсальної категорії рекламного креативу, визначенню основних типів і функціональних різновидів символів у сучасній українській рекламі.
Статья посвящена изучению символизации как универсальной категории рекламного креатива, определению основных типов и функциональных разновидностей символов в современной украинской рекламе. The article is devoted to study symbolization as a universal category of advertising creation and determination the main types and functional varieties of symbols in the modern Ukrainian advertisement. |
|
| Date |
2014-02-03T22:10:59Z
2014-02-03T22:10:59Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Символізація як засіб кодування рекламної ідеї в сучасному українському рекламному міфі / Л.М. Хавкіна // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 56-58. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54704 070:659.1:82-343 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
| Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|