Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі
|
|
| Creator |
Анісімова, А. І.
Гольберг, Н. В. |
|
| Description |
Данное исследование посвящается определению и анализу некоторых семантических способов создания фразеологических единиц в современном англоязычном медийном деловом дискурсе.
Дане дослідження присвячується виявленню та аналізу деяких семантичних способів утворення фразеологічних одиниць у сучасному англомовному медійному діловому дискурсі. This investigation is dedicated to the determination and analysis of some semantic ways of creation of phraseological innovations in the English-speaking media business discourse. |
|
| Date |
2014-02-04T23:27:19Z
2014-02-04T23:27:19Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Деякі семантичні способи формування фразеологічних інновацій у англійському медійному діловому дискурсі / А.І. Анісімова, Н.В. Гольберг // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 110, Т. 1. — С. 12-14. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/54985 |
|
| Language |
ru
|
|
| Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
| Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|