Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі
|
|
| Creator |
Лозова, О.А.
|
|
| Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
| Description |
Мета статті – запропонувати розрізняти цілі реклами, що відображають інтереси споживача, рекламодавця, посередників рекламного процесу, громадські інтереси та вичленити проблеми, пов’язані з удосконаленням управління рекламною діяльністю в туризмі.
|
|
| Date |
2014-02-09T00:29:27Z
2014-02-09T00:29:27Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Проблеми удосконалення управління рекламною діяльністю в туризмі / О.А. Лозова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 200. — С. 42-43. — Бібліогр.: 7 назв. — рос.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/55659 338.48:659.1 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
| Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|