Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку
|
|
| Creator |
Єгоричева, Світлана Борисівна
|
|
| Subject |
банк, маркетинг, бренд, брендинг, комунікації
|
|
| Description |
У статті розглянуто сутність брендингу у сфері банківських послуг та його місце у системі маркетингових комунікацій банку
|
|
| Publisher |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
| Date |
2014-07-29T13:06:00Z
2014-07-29T13:06:00Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : Науковий журнал. Серія «Економічні науки». – 2012. – № 2 (53). – С. 248-253.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2142 |
|
| Language |
other
|
|