Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/18623/
|
|
| Title |
Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності
|
|
| Creator |
Романишин, І. М.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
| Description |
У статті проаналізовано типові задачі діяльності вчителя іноземних мов у межах навчальної, гностичної, виховної, розвивальної, планувальної, організаційної, контролюючої та діагностичної функцій, зазначених у Галузевому стандарті вищої школи та педагогічній літературі. Дано визначення поняття "контрольно-оцінювальна компетентність учителя ІМ", розкрито її компоненти. Обґрунтовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутнього вчителя ІМ до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності у закладах освіти. |
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/18623/1/23.pdf
Романишин, І. М. (2015) Теоретичні аспекти підготовки майбутнього учителя іноземних мов до реалізації контрольно-оцінювальної компетентності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 108-114. ISSN 2076-6173 |
|