Оптимальне використання "мови первинної соціалізації" при навчанні "мови вторинної соціалізації" у практиці викладача іноземних мов
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10464/
|
|
| Title |
Оптимальне використання "мови первинної соціалізації" при навчанні "мови вторинної соціалізації" у практиці викладача іноземних мов
|
|
| Creator |
Солдатова, Леся Петрівна
|
|
| Subject |
Всеукраїнські
|
|
| Description |
У статті розглядаються проблеми навчання технологіям процесів формування інформації для міжкультурної комунікації між суб’єктами з різними «Мовами первинної соціалізації», зберігши при цьому автентичність. Пропонується технологія зняття невизначеності з такого масиву мовних елементів як неоднозначні акусто-графічні коди (слова) в «Мові первинної соціалізації» і «Мові вторинної соціалізації» при навчанні студентів процесу формування інформації - дискурсу.
|
|
| Publisher |
ФОП Кандиба Т.П.
|
|
| Date |
2015-03-27
|
|
| Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
ru
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10464/8/L_Soldatova_MNMS_KAM_HI.pdf
Солдатова, Леся Петрівна (2015) Оптимальне використання "мови первинної соціалізації" при навчанні "мови вторинної соціалізації" у практиці викладача іноземних мов Формування середовища навчання англійської мови у вищих навчальних закладах. Матеріали науково-методичного семінару. с. 36-41. |
|