Запис Детальніше

Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу
 
Creator Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
 
Description The paper reveals the role of marketing research in the activities of Zhytomyr oblast agrochemical service enterprises. Of also analyzes the up-to-date state and basic problems of their marketing activities. The author shows the place of the marketing component in the formation of the strategy of developing agrochemical service enterprises.
Визначено роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу Житомирської області. Проаналізовано сучасний стан та основні проблеми їх маркетингової діяльності. Представлено місце маркетингової складової у формуванні стратегії розвитку підприємств агрохімічного сервісу.
 
Date 2014-07-30T08:43:55Z
2014-07-30T08:43:55Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Тарасович Л. В. Роль маркетингових досліджень у діяльностіпідприємств агрохімічного сервісу / Л. В. Тарасович // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 86–94.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/228
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет