Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
					 | 
		|
| Creator | 
															Карпенко, Е. М.
					 Трусь, Ю. А.  | 
		|
| Subject | 
															функціональні продукти харчування
					 комунікаційна кампанія дегустація продуктів інтегровані маркетингові комунікації мерчендайзинг  | 
		|
| Date | 
															2015-02-18T07:24:23Z
					 2015-02-18T07:24:23Z 2014  | 
		|
| Type | 
															Conference materials
					 | 
		|
| Identifier | 
															Карпенко Е. М. Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания / Е. М. Карпенко, Ю. А. Трусь // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2014. – С. 118–121.
					 978-966-655-728-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1367  | 
		|
| Language | 
															ru
					 | 
		|
| Publisher | 
															Полісся
					 | 
		|