Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
					 | 
		|
| Creator | 
															Ращенко, А. В.
					 Rashchenko, А.  | 
		|
| Subject | 
															органічне виробництво
					 екологічний маркетинг кооперативне об’єднання  | 
		|
| Description | 
															Здійснено оцінку маркетингової орієнтації керівників сільськогосподарських підприємств Житомирської області. Сформульовано маркетингові завдання, вирішення яких забезпечить становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах. Визначено можливості кооперативних об’єднань сільськогосподарських товаровиробників щодо вирішення маркетингових завдань.  | 
		|
| Date | 
															2015-02-24T10:14:26Z
					 2015-02-24T10:14:26Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Conference materials
					 | 
		|
| Identifier | 
															Ращенко А. В. Роль обслуговуючої кооперації у становленні екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствах / А. В. Ращенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 99–103.
					 978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1468  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Житомирський національний агроекологічний університет
					 | 
		|