Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
					 | 
		|
| Creator | 
															Корягіна, С. В.
					 Корягін, М. В.  | 
		|
| Subject | 
															маркетинг
					 фінансова звітність індукція дедукція  | 
		|
| Description | 
															Визначено роль маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності обслуговуючої кооперації. Здійснено порівняльну оцінку маркетингового та фінансового аудитів. Проаналізовано існуючі підходи щодо місця, яке займає маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємств.
					 | 
		|
| Date | 
															2015-02-24T10:11:47Z
					 2015-02-24T10:11:47Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Conference materials
					 | 
		|
| Identifier | 
															Корягіна С. В. Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів / С. В. Корягіна, М. В. Корягін // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 108–113.
					 978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1467  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Житомирський національний агроекологічний університет
					 | 
		|