Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
					 | 
		|
| Creator | 
															Фінашина, Г. В.
					 Finashyna, G.  | 
		|
| Subject | 
															сучасний бізнес
					 концепція стратегія маркетингу конкуренція  | 
		|
| Description | 
															Визначено сутність маркетингу та його основні концепції. З’ясовано причини недостатнього використання маркетингу у сільськогосподарському кооперативному секторі. Запропоновано можливі альтернативи для кооперації у сфері маркетингу.
					 | 
		|
| Date | 
															2015-02-24T10:10:08Z
					 2015-02-24T10:10:08Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Conference materials
					 | 
		|
| Identifier | 
															Фінашина Г. В. Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора / Г. В. Фінашина // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 114–117.
					 978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1466  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Житомирський національний агроекологічний університет
					 | 
		|