Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
					 | 
		|
| Creator | 
															Власенко, О. П.
					 | 
		|
| Subject | 
															промисловий ринок
					 бренд-менеджмент електронний бізнес кооператив  | 
		|
| Description | 
															Представлено сучасне трактування концепції бізнес-маркетингу й обґрунтована доцільність її використання в аграрних підприємствах. Обумовлено значення електронного бізнесу й бренд-менеджменту як інструментів бізнес-маркетингу для становлення конкуренто-спроможних сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
					 | 
		|
| Date | 
															2015-02-24T10:17:41Z
					 2015-02-24T10:17:41Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Conference materials
					 | 
		|
| Identifier | 
															Власенко О. П. Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / О. П. Власенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 131–135.
					 978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1470  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Publisher | 
															Житомирський національний агроекологічний університет
					 | 
		|