Методологія і теорія розвивального навчання математики
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19560/
|
|
| Title |
Методологія і теорія розвивального навчання математики
|
|
| Creator |
Семенець, С. П.
|
|
| Subject |
LB Theory and practice of education
LB2300 Higher Education QA Mathematics |
|
| Description |
У монографії розкрито теоретико-методологічні засади, обгрунтовано теорію розвивального навчання математики, що включає: психологію математичних здібностей, концепцію моделі навчально-математичної діяльності і теорію задач; зміст і структуру рефлексії процесу учіння математики; вчення про суб’єкт учіння та стилі навчання; мету, цілі, завдання, системотвірне поняття та особливості змісту навчання; дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності, професійно-особистісні якості вчителя та концепцію моделі педагогічної діяльності. Розрахована на науковців-педагогів, викладачів-методистів, учителів математики, магістрантів педагогічних і класичних університетів. |
|
| Publisher |
Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015
|
|
| Date |
2015-08-05
|
|
| Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19560/1/Semenets_Metodologiya_rozvyvalnogo_navch.pdf
Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики. Manual. Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2015. |
|