Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/19652/
|
|
| Title |
Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу
|
|
| Creator |
Вікарчук, О. І.
Сахненко, А. О. |
|
| Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
| Description |
Розглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
|
|
| Publisher |
ЖНАУ
|
|
| Date |
2015
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/19652/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F__%D0%90%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B8.pdf
Вікарчук, О. І. and Сахненко, А. О. (2015) Формування соціально-економічної відповідальності у маркетингу. Міжвузівська студентська науково-практична конференція Соціальна та екологічна відповідальність маркетингу. pp. 25-34. |
|