Запис Детальніше

Credit-modular system of educational process with the training of managers of secondary schools to management innovation

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Credit-modular system of educational process with the training of managers of secondary schools to management innovation
Кредитно-модульная система организации учебного процесса по подготовке руководителей общеобразовательных учебных заведений к управленческой инновационной деятельности
Кредитно-модульна система організації навчального процесу з підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської інноваційної діяльності
 
Creator Василенко, Надія
 
Subject credit-module system of the school educational process organization; the school chief preparation for the management innovational activity
кредитно-модульная система организации учебного процесса; подготовка руководителей учебных заведений к управленческой инновационной деятельности
кредитно-модульна система організації навчального процесу; підготовка керівників ЗНЗ до управлінської інноваційної діяльності
 
Description The article exposes the peculiarities of the credit-module system of the school educational process in the Regional Institute of Post-graduate education.
В статье представлены особенности кредитно-модульной системы организации учебного процесса подготовки руководителей школ в ОИППО.
У статті розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) в ОІППО.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2013-11-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/14
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (2010); 122-132
Educological discourse; № 1 (2010); 122-132
Освитологичный дискурс; № 1 (2010); 122-132
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/14/28
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0